آخرین اخبار

ساز ناکوک دلار تهران و هرات با سلیمانیه

اقتصادنیوز : قیمت دلار امروز چهارشنبه ۵ مرداد ماه ۱۴۰۱ در تهران و هرات آرامش را تجربه کرد اما در سلیمانیه بر مدار کاهش قرار گرفت.

اشتراک گذاری
06 مرداد 1401
کد مطلب : 2126

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار امروز چهارشنبه ۵ مرداد مانند روز گذشته نوسان محدودی را تجربه کرد. نرخ دلار در تهران و بازار هرات نسبت به روز گذشته رنج بود . اما قیمت  دلار  در سلیمانیه ۱۶۰ تومان ارزان تر  از دیروز معامله شد .نرخ حواله درهم نیر امروز اندکی افت کرد . قیمت درهم امروز ۳۰ تومان پایین تر از دیروز مبادله شد. 

 فعالان بازار ارز تهران معتقدند که  سیاست های جدید ارزی و کاهش حجم معاملات در بازار آزاد موجب توقف دلار  در یک محدوده خاص شده است. 

قیمت دلا در صرافی ملی 

قیمت دلار صرافی ملی هم امروز اندکی دیرتر از روزهای قبل اعلام شد. نرخ دلار صرافی ملی برای فروش امروز ۲۷ هزار و ۷۵۷ تومان بود که در مقایسه  با دیروز ۳۷ تومان پایین تر بود . 

قیمت  دلار متشکل امروز 

قیمت  دلار متشکل هم امروز نسبت به روز گذشته سه بار افت کرد. اسکناس  آمریکایی در بازار متشکل ارزی امروز به قیمت ۲۷ هزار ۶۵۲ تومان آغاز به کار کرد و در ادامه روز تا ۲۷ هزار و ۶۱۹ تومان پایین آمد. این قیمت نسبت به روز سه شنبه ۳۷ تومان افت را نشان می دهد . 

افت قیمت طلا ۱۸ عیار 

قیمت اونس طلا عصر  امروز در مقایسه با دیروز ۵ دلار رشد کرد   و در محدوده ۱۷۲۳ دلار معامله شد . در بازار داخلی ایران هم  عصر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۴۰۰ تومان بود که نسبت به روز قبل تقریبا ۹۰۰ تومان افت کرده بود . 

قیمت سکه هم امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز تفاوت چندانی نداشت. ارزش ذاتی سکه  امروز ۱۲ میلیون و ۹۱۷ هزار تومان بود  و حباب سکه در محدوده ۱۵ درصد قرار گرفت. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهار =